14 komentarze
  1. Trzymaj się chłopak! jesteś zajebisty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nadzwyczajnego. Zwykła zawziętość i praca nad samym sobą.

      Usuń
  2. Bardzo cię podziwiam. Wielka odwaga za takie wyznanie. Najwyraźniej dziewczyna gówno warta xd

    OdpowiedzUsuń
  3. łoooooo :) świetna historia

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki, żeby mu się udało. Nie warto się przejmować . Ważne jest to że, jak się coś postanowi to warto do tego dąrzyć ;)

    https://odwaznieeprzezzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa historia, mega Ci dziękuję za udostępnienie tego wpisu. Nigdy nie można myśleć, że ta druga osoba jest "całym moim światem". Oczywiście, jest ważna, lecz również ważna jest rodzina, ego time, przyjaciele, praca. Jeśli damy rade wyważyć siebie w różnych kontekstach i będziemy zbalansowani, będzie dużo łatwiej. Sport to świetny sposób na wiele trosk, w tym nasz bohater znalazł "ukojenie". Dostał "cios" prosto w twarz, załamał się, jednak to wymusiło pewne zachowania, które doprowadziły do spotkania się z kumplem. Kumpel, nawet nie najlepszy, a okazał się bardzo ważną częścią układanki, kluczem do zrozumienia siebie i swoich motywacji. Trzymam kciuki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Olek dzięki też jestem po rozstaniu. Chłopak mnie zdradził długo byłam załamana dziś przeczytałam ten wpis i postanowiłam też zrobić coś dla siebie myślę że pójdę pływać zawsze to lubiłam jesteś wspaniałym człowiekiem i się nie poddawaj.trzymam kciuki za to 30 kilo

    OdpowiedzUsuń
  7. super podziwiam za odwagę

    OdpowiedzUsuń
  8. widać dziewczyna nic nie warta

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam ja dobrze i współczuje ci takiego potraktowania mam nadzieje że dasz dalej rade a ona z czasem przekona się co straciła i zacznie żałować

    OdpowiedzUsuń
  10. pojebane te miłości!!!
    Olo dobrze że nie zrobiłeś dziewczynie problemu i nie podałeś imienia a szkoda bo takiej s**** się należy
    Trzymaj się dalej chłopie gratuluje zejścia z wagi

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymaj się! Świetny blog.
    http://pjankowska1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane
Jeżeli podoba Ci się nasz blog zaobserwuj !